توزیع ۵ هزار پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام کریمانه 

توزیع ۵ هزار پرس غذای نذری در قالب طرح اطعام کریمانه 

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: طرح اطعام کریمانه یکی از برنامه های ویژه دهه کرامت است که در همین راستا ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: طرح اطعام کریمانه یکی از برنامه های ویژه دهه کرامت است که در همین راستا ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این طرح در۲۰ روستای محروم جنوب کرمان از جمله در روستاهای محروم رودبار جنوب و بخش جازموریان اجرا می شود.


وی بیان کرد: در تداوم طرح کمک مومنانه نیز تعداد ۵۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، سویا و رب گوجه فرنگی تهیه شده که در این ایام فرخنده در بین خانوارهای نیازمند رودبار جنوب توزیع می شوند.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: علاوه بر این نیز ۱۰۰ کیسه آرد خریداری شده که به همت بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون شهید باکری در بین نیازمندان توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب تاکید کرد: این اقدامات در راستای تاسی از سیره رضوی و با هدف کمک به بهبود معیشت خانوارهای های نیازمند در حال اجرا است تا شادی این دهه پر برکت را با آنها سهیم شویم.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کراما برپایی جشن دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) است که در ۲۰ روستای مناطق محروم جنوب کرمان اجرا می شود.


حجت الاسلام خاوری ادامه داد: از برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی است و برای اجرای این جشن ها بچه های گروه جهادی کانون به نقاط محروم و دور افتاده می روند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی جشن های میلاد امام هشتم (ع) در فضای باز همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شوند.


وی در خاتمه عنوان کرد: از سایر برنامه های ویژه دهه کرامت، تولید محتوا از جمله تولید عکس نوشت و کلیپ با موضوع دهه کرامت است که در فضای مجازی در حال انتشار هستند.

پایان پیام/ 586